tisdag 21 september 2010

Jag har bokat plats!

Jag har precis bokat buss- och inträdesbiljett till Symässan i Älvsjö den 6 november! Trots mitt vansinnigt stora intresse för allt inom garn och textil, så har jag aldrig tagit mig iväg tidigare. Men nu ska det i alla fall bli av! Jag kan knappt vänta!!
På bilden stickar jag på Anna Stickfrossas senaste mössmönster. En himla snygg mössmodell tycker jag, fast det syns ju knappt eftersom färgen på garnet är lite åt grafit-grått-svart.
Det var det jag hittade i korgarna (och som inte var förbestämtsen innan vad det ska bli) som räckte.
Blir den bra, så skulle det vara kul att testa i lite busigare färger!

5 kommentarer:

Helena sa...

Vad härligt med mässa, hoppas att du får nya ideer. Undrar hur det går att ha både katter, och marsvin, retar dom inte varandra?

Rosenvante sa...

Jag har aldig varit där heller. Om jag åker upp o hälsar på barnbarn den helgen ska jag gå, det är nästan näst dörr då, inte långt alls. Men jag vågar inte bestämma nått eftersom jag ska till England när Evelina får baby och det vet man ju hur det är med dem, de kommer när de själva vill.
Den mössan tog jag ut mönstret på igår. Jättefint mönster.

Maria sa...

Du är en lyckans ost som får åka till symässan! Hoppas att du ska hitta mycket fint och roligt där.
Mössan ser fin ut.
Maria

The Willow Fairy sa...

Jag och mor ska på symässan i Borås i morgon. Kul att vimla omkring lite och kanske tjinga lite på tant Kofta...

Mösan ser fin ut. Jag kan ana mönstre och jag antar att det syns bättre i verkligheten.

Sunna sa...

jag ska också försöka åka dit, håller på att kolla upp vilka bussbolag som kör och fjäskar för chefen att jag ska få ledigt för givetvis är det min jobbarhelg, jag var i vintras och det var helt underbart