måndag 17 september 2012

Vilken överraskning!

















Vilken överraskning jag fick idag när jag kom till jobbet!
Det var min kollega och vän P, som hade den här fin-fina presenten med sig!
Hennes man hade räddat det här virknålsfodralet från de sälla jaktmarkerna. Vilken tur att det inte kastades bort och så snällt att tänka på mig, och förstå att det skulle hamna i helt rätta händer :)
Och har ni sett det fina fodralet med spetsvirknålar i! Jättevackert tycker jag som älskar gamla saker!!

8 kommentarer:

Krickelina sa...

Återvinning i dess ädlaste form!

fale artut sa...

Hurra för den presenten!

disa sa...

Vilken härlig gåva att få!! Så snällt. =)

Cecilia sa...

Själva presenten var ju fantastisk men omtanken var ju ändå det allra bästa, tycker jag!

Yarn-Madness sa...

Härligt! Hurra för återvinning! :)

Mia stickar sa...

Å vilken vän! Stick och virkfodral kan man nog inte heller ha för många av!

Sanne sa...

Vad snällt!

Hoffmans Design sa...

Verkligen tur sicka skatt. Kram Hoffmansdesign