fredag 6 juli 2012

En perfekt kombination!

















Tänk så bra det kan vara ibland!
Igår kom ett paket på posten och idag, just nu i denna stund, så börjar min SEMESTER!!

Egentligen kanske man kan tänka att det vore bättre att köpa ett garn som man har bestämt sig för själv, men så är det ju så kul att gå och vänta på ett hemligt paket!
Detta är från Sticka Meras Garn och Chokladbyte och mitt paket kom ända från Åland!
Det är Eine från Mariehamn som hade skickat en hel massa choklad (några är redan provsmakade! Mums!), en nyckelring, en fin grytlapp i lappteknik och förstås GARNET! Jättevackert!!
Ett handfärgat garn i olika rosa nyanser som jag redan nu vet ska bli en sommarsjal!
Tack snälla du för ett perfekt paket!!

Nu väntar fyra hela veckor utan tider och klockslag att passa och det är SKÖNT!

Ha en härlig helg alla

5 kommentarer:

Cecilia sa...

Ha en härlig semester!

Rosenvante sa...

Så härligt.
Har en vecka kvar innan jag kan glädjas också.
Ha en skön semester nu.
Kram

Cecilia sa...

Tack!
Jag har letat flera gånger och jag trodde på dig och en annan blogg men när jag scrollat ned till bilderna där du skriver om avslutningen så trodde jag (begåvat nog utan att titta på datum!) att det var för långt bak i tiden...
Jag har i alla fall uppdaterat inlägget nu, med länk till era ansträngningar!
Skarvarna är svåra att bli kompis med, mitt nålbinderi vilar just nu!

Mia stickar sa...

Bra start på semestern, själv har jag två arbetsdagar kvar!

Sockan o Vanten sa...

Visst är det kul med byten det blir lite som julafton, du vet att du får paket med inte vad det innehåller.
Jättefint garn! Njut av semestern! //Ulrika