onsdag 15 februari 2012

Hjärtan och garn :)

















De här presenterna fick jag på Alla hjärtans dag av min fina syster A!
Jag blir både glad och rörd :) Tack Syster!
Det är fint att ha en familj runt omkring sig. Det är jag tacksam för, inte bara på alla hjärtans dag, utan även alla andra dar´












En annan sak med hjärt-tema som jag fått är en Blog Award från Huset på Kulla
Tack snälla du! Så glad jag blir över att få den! Det värmer :)
Jag väljer att ge den till alla er som tittar in på min blogg:)

5 kommentarer:

Christel Wijk sa...

Det är härligt med en familj som bryr sig, dom är guld värda. Så fina saker du fick av din syster.

Madeleine sa...

Vilken festlig present! :)

Rosenvante sa...

En syster som vet vad en syster blir glad för, det är en fin syster. :)
Visst är det så att man är glad och tacksam för sina nära o kära, tycker jag tänker mer o mer på det ju äldre jag blir.
En award, den är du värd.
Här har vi alla hjärtans dag alla dagar, det är fint det. Så igår var det ingen skillnad här, precis som vanligt alltså. :)

Sunna sa...

toppen fin present från syster, familjen är ju det viktigaste man har

Mia stickar sa...

Önskar att jag också hade haft en syster, äe ensam tjej med tre bröder.