söndag 18 september 2011

Äntligen lite stickat igen!

Här kommer äntligen lite gamla vanliga bilder igen :)
Mitt tredje par Monkeys är klara.
Garnet är Crazy Zauerball, en jättehärlig nyans i olika gröna toner, som jag köpte från Yll o Tyll för ett tag sedan. Jag älskar färgerna!
Ett par Monkeys i Jitterbug fick syrran till sin födelsedag i augusti, men det andra paret som jag också stickade i Zauerball är ett par favoriter. Jag drar ofta på mig dem när jag kommer hem.
Älskar att stuffa runt i stickade strumpor!

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Fina strumpor!
Man är inte riktigt hemma förrän ullsockorna är på, eller hur?! :-)

Lilli sa...

Vilka härliga sockor! Så gosiga.

disa sa...

Underbart fina!! Det garnet är som sagt jätte härligt. =)

Mia stickar sa...

Fina sockar, har aldrig stickat i det garnet , bara klappat det men det har aldrig hamnat i köpkorgen!