söndag 22 augusti 2010

Min möbelrenovering!

Så här ser mitt nyligen ommålade skrivbord ut. Det var bara det kvar av möblemanget som fortfarande var i syrabets. Här är det bara beslagen som saknas.
Eftersom vi inte har något extrarum som kan vara kontor, så får vi ha datorn i en hörna av vårt relativt stora kök istället. (Man kan inte få allt)
Därför känns det lite kul om det matchar till bordet och stolarna som jag fixat under ett par år tidigare. Och inte att förglömma min kökssoffa, som jag har berättat om tidigare. Och den här gamla köpmansdisken, som förstås också var i syrabets... Jättefint då för länge sen, men nu känns det himla kul att möblerna kan bli på ett helt nytt sätt!

5 kommentarer:

Rosenvante sa...

Himla fint det blev.
Det blir ju som ni köpt allt nytt i köket. Blir det ny duk o gardiner nu också? Brukar ju bli så när man gör om.

Anonym sa...

Hei.Kjempe fint ble det.Er så fint med hvit.Ha en riktig fin Søndagskveld.Klem fra Bodil.

Annabell sa...

Det blev ju jättesnyggt!

Helena sa...

Så fräscht det blev, och rummen blir större i vitt. Vi har också syrabetsade möbler, kanske jag ska börja måla...
En vit kökssoffa är en stor dröm.

Maria sa...

Så snyggt det blev! Fantastiskt vad lite färg kan åstadkomma. Nu är det så enhetligt och "nytt" hos dig. Grattis!
Maria